Χιμένεθ: "Άδικο να μην συνεχίσει στην Μπαρτσελόνα ο Βαλβέρδε"

Είναι αλήθεια πως ο Μανόλο Χιμένεθ εδώ και μερικές μέρες, όχι μόνο έχει σπεύσει να βάλει φρένο στα σενάρια για το μέλλον του, αλλά έχει αφήσει να εννοηθεί πως θα συνεχίσει στον πάγκο της ΑΕΚ και την επόμενη σεζόν.

Και το επανέλαβε εμμέσως πλην σαφώς και σήμερα (1/5). Ο Ισπανός τεχνικός είναι καλεσμένος της Cosmote tv για να σχολιάσει τον ημιτελικό της Ρεάλ με την Μπάγερν. Όμως αναφέρθηκε και στο μέλλον του στην ΑΕΚ.

"Η αλήθεια είναι ότι έχω καιρό που συζητάω με τον πρόεδρο. Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ, νιώθω ότι η ΑΕΚ είναι η οικογένειά μου.

Πρέπει πρώτα να τελειώσουμε την αγωνιστική σεζόν, είναι σημαντικός ο τελικός Κυπέλλου, ενώ πρέπει να συζητήσουμε και για το αθλητικό πρότζεκτ.

Εγώ ζητάω από τους παίκτες μου να μην αφήνουν οτιδήποτε προσωπικό να τους επηρεάσει, οπότε δεν γίνεται να σκέφτομαι ένα δικό μου θέμα χωρίς να έχει κλείσει η χρονιά".

Για το Champions League και την πιθανότητα να το ζήσει ως προπονητής της ΑΕΚ:

"Είναι πολύ σημαντικό για έναν προπονητή, να προστεθεί στην καριέρα του. Και τις δύο φορές που ήμουν με τη Σεβίλλη στο Champions League καταφέραμε να περάσουμε και μάλιστα με δύσκολες ομάδες, όπως η Άρσεναλ. Μια φορά αποκλειστήκαμε στα πέναλτι με τη Φενέρ και μετά από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας".

Για τους πιθανούς αντιπάλους της ΑΕΚ:

"Δεν είναι καθόλου εύκολο γιατί σε αυτή τη διοργάνωση είναι οι καλύτεροι από κάθε πρωτάθλημα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακόμα μελετήσει τους αντιπάλους ποιοι θα είναι, συγκεντρώνω πληροφορίες για τη διαδικασία και ξέρω ότι θα έχουμε δύο προκριματικούς.

Αλλά θα κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια για να γίνει μεγαλύτερο το ελληνικό ποδόσφαιρο και να δείξουμε ότι εδώ παίζεται ποδόσφαιρο και μάλιστα καθαρό ποδόσφαιρο".

Για τον Ερνέστο Βαλβέρδε:

"Ο Ερνέστο Βαλβέρδε είναι ένας πάρα πολύ καλός προπονητής κι ένας πολύ καλός άνθρωπος. Ημασταν συμπαίκτες στην Ολυμπιακή ομάδα της Ισπανίας.

Ημασταν αντίπαλοι στο ισπανικό πρωτάθλημα. Είναι ένας τζέντλεμαν και θεωρώ ότι θα ήταν άδικο να μην συνεχίσει στον πάγκο της Μπαρτσελόνα".

Photo credits: eurokinissi

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Να γιορτάσει η ΑΕΚ όπως η Μπαρτσελόνα
Κάιπερς: "Θα δούμε τι θα γίνει με Ολυμπιακό και ΑΕΚ"
Ούτε σεντ παρακάτω για Λιβάγια

Πηγή: www.sport24.gr


Σχολίασε κι εσύ!