"Επίθεση" Ρατς σε Τούντορ!


Για ακόμη μια φορά ο Ράζβαν Ρατς μίλησε σε μέσο της πατρίδας του για το επερχόμενο "διαζύγιο" με τον ΠΑΟΚ, αφήνοντας αιχμές κατά του Ιγκόρ Τούντορ.
"Δεν καταλαβαίνω και δεν ξέρω τι γίνεται. Κανείς δεν μου εξήγησε γιατί απολύθηκα" ανέφερε αρχικά ενώ συνέχισε λέγοντας πως:

"Στην αρχή μου είπαν ότι θα προπονηθώ με τη δεύτερη ομάδα, και στη συνέχεια μου είπαν ότι προπονηθώ μόνος μου. Μου φαίνεται παράξενο, δεν ξέρω αν είναι μια επίσημη θέση του ΠΑΟΚ. 


Η στάση της ομάδας είναι εχθρική, χωρίς να υπάρχει λόγος.'Οταν μίλησα με τον Ιγκόρ Τούντορ μου είπε πως βασίζεται πάνω μου. Όλα άλλαξαν μέσα σε τέσσερις ημέρες. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να καταλάβουμε τι συμβαίνει και τότε θα δούμε τι θα κάνουμε" , δήλωσε ο Ρουμάνος αμυντικός μιλώντας σε αθλητική εκπομπή της πατρίδας του...

Πηγή: www.paok24.com


Σχολίασε κι εσύ!