Μπεργκ: "Στεναχωριέμαι για τον σύλλογο και τους παίκτες"

Μπορεί να βρίσκεται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα για χάρη της Αλ Αΐν, αλλά όσα συμβαίνουν στον Παναθηναϊκό είναι αδύνατον να τον αφήνουν αδιάφορο. Άλλωστε, το είχε αναφέρει και στη μεγάλη και αποκαλυπτική συνέντευξη που παραχώρησε πριν από λίγο καιρό στο Sport24.gr και η οποία προκάλεσε πολλές αντιδράσεις.

Ο Σουηδός φορ παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις και ελπίζει σε ένα καλύτερο μέλλον για την πρώην ομάδα του, όπως υποστηρίζει στο Sport24.gr, λίγη ώρα μετά το επιβλητικό 4-1 επί της Αλ Ραγιάν για τους ομίλους του AFC Champions League.

Παρότι η ομάδα του έδινε ένα σημαντικό παιχνίδι, ο Μπεργκ γνώριζε για την απόφαση της ΕΠΟ να αφαιρέσει εννιά βαθμούς λόγω οφειλών προς τους Λέτο, Τοτσέ και Εσιέν, εκφράζοντας την στήριξή του στους παίκτες του "τριφυλλιού" που βιώνουν μία δύσκολη κατάσταση.

Παράλληλα, τόνισε πως όσα είπε στη μεγάλη συνέντευξη στο Sport24.gr ήταν η δική του οπτική στην ιστορία, ενώ απάντησε για το αν θα επέστρεφε μελλοντικά στους "πρασίνους".

Είσαι χαρούμενος στην Αλ Αΐν;

"Ναι, είμαι χαρούμενος. Παίζουμε σημαντικά παιχνίδια αυτό το διάστημα, καθώς το πρωτάθλημα βαδίζει προς το τέλος της. Προκριθήκαμε και στον επόμενο γύρο του Asian Champions League και είμαι πολύ ικανοποιημένος".

Έδωσες μία συνέντευξη πρόσφατα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα το Sport24.gr. Υπήρξε κάποια αντίδραση ή κάποιο σχόλιο για όσες είπες;

"Όχι, τα σχόλια δεν ήταν πολλά. Αυτή ήταν η δική μου πλευρά στην ιστορία επειδή δεν είχα δώσει κάποια συνέντευξη απ' την στιγμή που έφυγα απ' τον Παναθηναϊκό. Ήρθε η ώρα να μιλήσω κι εγώ. Μίλησα μέσα απ' την καρδιά μου, ανεξαρτήτως αν άρεσε ή όχι σε κάποιους ανθρώπους. Είπα την αλήθεια, μέσα απ' την καρδιά μου. Ελπίζω ο κόσμος να το καταλάβει και να το σεβαστεί ό,τι έκανα και ό,τι κάνω. Αγαπάω τον Παναθηναϊκό".

Υπήρξε μία αρνητική εξέλιξη για τον Παναθηναϊκό, καθώς η ΕΠΟ αποφάσισε να αφαιρέσει εννιά βαθμούς απ' την ομάδα λόγω οφειλών.

"Ναι, το διάβασα. Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη. Στεναχωριέμαι για το σύλλογο και για τους παίκτες που είναι στην ομάδα. Είναι μία πολύ δύσκολη κατάσταση για όλους. Ελπίζω πως όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο. Δεν ξέρω, πιστεύω πως αυτή είναι η δυσκολότερη στιγμή, επομένως το μέλλον θεωρώ πως θα είναι καλύτερο".

Θα ήθελες να επιστρέψεις στον Παναθηναϊκό αν βελτιωθεί η κατάσταση;

"Αυτή είναι μία υποθετική ερώτηση. Στο ποδόσφαιρο και στη ζωή ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Όπως είπα και προηγουμένως, πέρασα υπέροχα στην ομάδα, έχω καλούς φίλους και μου λείπει πολύ η Ελλάδα τόσο ως χώρα, όσο κι οι άνθρωποί της. Φυσικά, ο Παναθηναϊκός και η Ελλάδα είναι μέσα στην καρδιά μου".

Πώς αισθάνεσαι που θα αγωνιστείς στο Παγκόσμιο Κύπελλο;

"Σίγουρα είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Εύχομαι να παραμείνω σε καλή κατάσταση και υγιής".

Δείτε σε video τη συνέντευξη:

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Μάρκους Μπεργκ στο Sport24.gr: "Δεν μου άξιζαν όλα αυτά τα ψέματα όταν έφυγα"

Πηγή: www.sport24.gr


Σχολίασε κι εσύ!